17 juli, 2011

Michel Terstegen


Mij bereikt nu pas het bericht dat 4 juli jongstleden Michel Terstegen, de man van de band The Other Side en de platenzaak Da Capo in Utrecht - de beste van Nederland - is overleden.
Met mijn collectie aangevallen door de barbaren kan ik bij deze wolk geen zilveren randje bedenken nu. Sterkte aan zijn naasten en als muziekliefhebber zie ik mij als nabestaande - Michel heeft voor mijn neus Hummingbird van Jackie Trent weggekaapt... Zo ging dat in een winkel waarin de baas zelf zijn beste klant kon zijn. Op dat ogenblik wist ik niet dat het een nummer over een sterfbed was.

The summer of last year van The Pyramid draaide hij speciaal voor mij een keer in de Melkweg, direct na het optreden van de Darling Buds.


Merkwaardige mod classic van de Everly Brothers, Man with money, ook gespeeld door The Other Side



Michel speelt de tamboerijn voor de deur van Da Capo.

Geen opmerkingen: