30 december, 2009

Alvast...

Goed, bij mijn vijfentwintigjarige jubileum als dj kwam mijn Engelse publiek tot de ontdekking dat ik Northern soul draaide. Ik wist nauwelijks wat het was.
En een paar weken geleden kreeg ik van een virtuele vriendin - omkleed met lieve woordjes zoals alleen Engelse vrouwen die kunnen slaken, en geloof mij, majesteit, het is wel degelijk leuk - te horen dat ik toch echt mod was, ook al heb ik nooit een scooter gehad en tochtlatten alleen omdat ik te lui was mij uitgebreid te scheren (elektrisch ging dat nog, dat was een heel gedoe).
En spijtig stelt hij vast: had ik als treurig eerstejaars dan maar een vriendin gehad met een zo'n been (over mijn schooltijd durf ik al helemaal niet te denken)...

Enifn, mijn eerste in Engeland gekochte singletje staat op YT, en ja hoor, het blijkt weer eens mod. Eerst de b-kant.

Where the good times are, Beverley,
en nu ook op YT de A-kant:


Happy new year
Excuses voor sommige van de beelden, het gaat om de muziek.

Meer over Beverley en dit venijnige Randy-Newman-nummer.
Meermalen op het juiste tijdstip op oud/nieuw gedraaid op de radio. Hier plaats ik hem nu alvast.

Geen opmerkingen: