11 januari, 2009

Zeven uur, Thunderbirds are go!

Vrijdagavond (en woensdagavond), het hoefde geen zeven uur te zijn om een mannenstem met Zeeuwse kleur te horen zeggen "Zeven uur. Dit is Radio De Vrije Keyser" op de 95.5. Hun herkenningsmelodie was die van de Thunderbirds, wonderlijk genoeg. Ik plaats nu de versie van The Shadows, die er een surfdraai aan geven. Ik heb of kende hun versie niet.


De Vrije Keyser speelde anarchistje door zich niet aan afspaken over tijden op de 95,5 MHz te houden. Zodra ze opgehouden waren, uiterlijk half tien op vrijdag, speelde ik nog wel eens Gil Scott-Heron voor hen:

The revolution will not be televised (studioversie).
Ironie was aan de doorsnee krakerster overigens niet besteed.

Zum Thema themetunes: we zijn nu heel dicht bij huis in de tijd - deze gebruik ik regelmatig voor nachtprogramma's:


Red Dwarf - komt het nog terug in 2009....? Er gaan geruchten...


I can't help myself, Earl Van Dyke, gebruik ik voor ochtendprogramma's (bij internetradio een helendal nogal wel zo tamelijk betrekkelijk begrip).

Geen opmerkingen: